Innmeldingsskjema

Bruk skjemaet under om du ønsker medlemskap i Hauger Golfklubb. Felt merket med stjerne er obligatoriske. Faktura vil bli sendt når vi mottar innmeldingskjemaet.

Prisene for 2024 er med forbehold om at de blir godkjent av Haugers årsmøte/generalforsamling i mars.

Viktig:
Den som ikke senest 31. desember pr. post, e-post eller utmeldingskjema på hjemmesidene har sendt skriftlig søknad om utmelding av klubben eller søknad om overgang til annen kontingent-/avgiftsgruppe, vil det påfølgende år bli krevet for den gjeldende medlemskontingent/årsavgift som årsmøtet fastsetter. Klubbens medlemmer forplikter seg til å betale de vedtatte kontingenter og avgifter fastsatt på årsmøtet. Kategoriendring grunnet alder skjer automatisk.
  • Hvilken klubb?
    Vil du ha Hauger Golfklubb som hjemmeklubb?
  • Sted:
    År:
  • Viktig:

Vennligst kryss av under:
       Jeg har lest og godkjent vilkårene for medlemskap
  • Vennligst skriv inn tallrekken under med kun siffer:
    to  seks  tre  fire:
  • Når du sender inn skjemaet vil du motta en automatisk bekreftelse på e-post på din innmelding. Om du ikke mottar en slik e-post, vennligst ta kontakt med klubben.