Damer

Ladies Invitational - Romerike Golfklubb

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 27. april 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

8. juni inviteres det til dameturning på Romerike.

Kjære damer ??????
Da har vi kommet litt lenger i planleggingen for Ladies Invitational 8.juni og vi er ivrige etter å dele detaljene med dere.

Vi skal spille Texas Scramble turnering med lag bestående av to spillere. Finn din makker eller vi finner en makker til deg, så det går fint å melde seg på alene også??

Vi frister med «beskjedne» premier, enestående golfdamer og en stemning som garantert løfter humøret!
Etter turneringen inviteres det til middag på Fjøset, for de som ønsker å delta på egen regning ??

Turneringsavgiften er satt til 200 kroner, og for de som ikke er medlemmer kommer grenfee på 400 kroner. Dette er et sjenerøst tilbud fra Romerike golfklubb ??

Dette arrangementet er designet for både nybegynnere og erfarne spillere med ulike handicapnivå!

Påmelding sendes til:
kate.persson@pellybutikk.no
nin-3@online.no
d.berger@online.no

Gleder oss stort til å se dere alle!

Med hilsen
Dorte, Kate & Nina ??