Åpningsturneringen!

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 5. mai 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Søndag 12 mai med shotgun start kl 10:00.

Vi ønsker alle medlemmer velkommen til ny sesong og åpningsturneringen 2024
Vi spiller som vanlig Texas Scramble med shotgun start kl 10:00. Siste påmeldingsfrist er 8.mai 2024 kl. 23:00

Overskuddet går i år til Golden child - barnekreftforeningen.
Og vinnerlaget får plass i Golden Child kvalifiseringsturneringen.

Turneringen er en lagturnering og det spilles Scramble med 10% hcp for 4-mannslag, dersom et lag er 3 eller 5 spillere vil handikappet justeres. Det spilles i en samlet klasse for lag.

Vi ønsker i år å trekke lag, slik at man spiller med andre spillepartnere enn til daglig - men man kan sette opp 1 ønsket spillepartner. Man melder derfor kun på seg selv, og skriver i kommentar feltet om man har ønske om spillepartner.

Det spilles fra forskjellige utslagssteder oppdelt på kjønn: - Alle damer skal spille fra utslagssted 49. - Alle herrer skal spille fra utslagssted 59.

RESULTAT: Lagene rangeres etter beste netto score.

NBNBNB!!! Dersom du må melde deg av etter påmeldingsfristens utløp, eller ikke kan stille på turneringsdagen, send en SMS med ditt medlemsnr. til 482 31 075, Evnt. ring og gi beskjed INGEN ANDRE FORMER FOR AVMELDING GODTAS! Turneringen spilles etter golfreglene, Hauger’s lokale regler og NGFs generelle turneringsbestemmelser.