Årets elitegruppe!

Av: Hans Edvardsen  |  Publisert: 31. mai 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Her er årets elitegruppe her på Hauger!

Fra venstre: Vigdis Sørra, Gøran Kirkefjord, Magnus Utkilen, Markus Nyhagen og Joakim Backsæther(ikke på bilde).

Gruppen er laget for å skape et større elitemiljø i klubben. Dette er et langsiktig prosjekt hvor målet er å skape etablerte elitespillere, som er gode representanter for Hauger både på og utenfor banen.

Gjennom sesongen vil fokuset være å skape et godt samhold, samtidig som golfferdighetene blir tatt til et høyere nivå i form av gruppetimer, samlinger og egentrening.

Alle som er tatt ut til gruppen har vært gjennom en søknadsprosess hvor de har lagt frem hvorfor og hvordan de ønsker å ta neste steg i sin golfkarriere. Gruppen har deretter blitt valgt ut av en komité i samråd med Headpro Joachim Lange.

Vi ønsker dem lykke til med 2024 sesongen og gleder oss til å følge med!