Dugnad 2.mars!

Av: Hans Edvardsen  |  Publisert: 1. mars 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Is og snø skal fjernes fra dukene på greenene!

Vi inviterer til dugnad lørdag 2.mars fra 09:00. Beklager kort varsel, men ettersom forholdene tillater det er dette noe som bør gjøres så fort som mulig.

Det skal fjernes is og snø fra plastdukene som ligger på greenene, denne jobben gjenstår på ni til ti greener som vi håper å bli ferdige med i morgen. Det er isete og glatt på dukene, så piggsko/brodder kan være lurt. Dukene skal fjernes, så hull/skader på dukene er ikke noe problem!

Det er ikke nok snøskuffer til alle, så gjerne ta med om du har. Se bilde for eksempel.

Beklager igjen kort varsel! Vi setter stor pris på alle som har mulighet til å bidra!

Oppmøte utenfor klubbhuset 09:00.