Hjelp oss bli bedre for dere!
Av: Elin Ingvaldsen | Publisert: 28. september 2023 | Siste nyheter | Arkiv
Del 3 av medlemsundersøkelsen sendes nå ut til siste tredjedel av medlemsmassen.
Sett av 5 minutter - la oss få høre hva du mener!
En tredjedelen av Haugers medlemmer vil straks motta en e-post med medlemsundersøkelsen.
Her får stilles det spørsmål om hvor fornøyd man er med bane, treningsanlegg, shop, restaurant og ledelsen.
Alle spørsmål besvares med 1-10
Svarer man 9 eller 10 er man fornøyd og gode ambasadører for Hauger
Svarer man 7 eller 8, er man fornøyde men reklamerer ikke for Hauger - disse svarene er passive og teller ikke i undersøkelsen.
Svarer man 1-6 er man missfornøyd og er negative ambassadører for Hauger.
Scoren vi får er antall positive (9-10) minus de negative (1-6).
Takk på forhånd for at dere hjelper oss med å besvare undersøkelsen - kun med tilbakemeldinger kan vi bli bedre sammen!
Her er en oversikt over hvordan vi har scoret så langt i år, både fra medlemmer og gjester:
En tredjedelen av Haugers medlemmer vil straks motta en e-post med medlemsundersøkelsen.
Her får stilles det spørsmål om hvor fornøyd man er med bane, treningsanlegg, shop, restaurant og ledelsen.
Alle spørsmål besvares med 1-10
Svarer man 9 eller 10 er man fornøyd og gode ambasadører for Hauger
Svarer man 7 eller 8, er man fornøyde men reklamerer ikke for Hauger - disse svarene er passive og teller ikke i undersøkelsen.
Svarer man 1-6 er man missfornøyd og er negative ambassadører for Hauger.
Scoren vi får er antall positive (9-10) minus de negative (1-6).
Takk på forhånd for at dere hjelper oss med å besvare undersøkelsen - kun med tilbakemeldinger kan vi bli bedre sammen!
Her er en oversikt over hvordan vi har scoret så langt i år, både fra medlemmer og gjester: