Innetrening og Hauger-priser på simulator!

Av: Hans Edvardsen  |  Publisert: 9. mars 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lyst til å finjustere spillet til sesongen begynner? Sjekk her!

Nordic Padel – tilbud

Sesongen nærmer seg, men vi må dessverre vente litt til. I mellomtiden er det supert å få lagt ned noen timer med spill på simulator!

Gjennom samarbeidet med Nordic Padel får alle Hauger medlemmer spesialpriser når dere booker på Nordic Padel Rødtvet (se prisliste under). Klikk deg inn her for fremgangsmåte, så får du koblet opp ditt medlemskap på Hauger opp mot deres bookingsystem Matchi.

Pris pr. time, Nordic Padel Rødtvet, Hauger priser i parentes:

Hverdager:
kl. 06-15: 250,- (200,-)
Kl. 15-22: 400,- (350,-)
kl. 22-24: 250,- (200,-)

Lørdag/ Søndag:
Kl. 06-09: 250,- (200,-)
Kl. 09- 22: 350,- (300,-)

Protime?
Husk at Joachim og Simon tilbyr protimer inne frem til påske!

Det er alltid flott å være godt forberedt til sesongstart! Simon gir timer hos Nordic Padel Rødtvet, tirsdager, onsdager og torsdager. Dette bookes gjennom Matchi.
Om du ønsker en annen dag så ta kontakt med Simon, Simon@haugergolf.no, så blir dere enige om en tid.

Joachim underviser hos Nordic Padel Økern, samt Fornebu Golf Simulator Senter. Dette bookes via Golfbox og Proplaner. OBS! Husk å velge riktig sted når du booker. Eventuelt ta kontakt med joachim@haugergolf.no