Pro/kurs

Kompistrening - etter avtale

Velkommen til klubbtrening for sesongen 2024!

I 2018 videreutvikler vi vårt treningstilbud der spillernes ferdigheter og alder er i fokus.  Et treningstilbud som er motiverende for deg og som er tilpasset ditt nivå i et sosialt miljø.
Hauger sin visjon er at vi skal være en klubb for alle. Derfor har vi tilrettelagt treningstilbud som skal passe for alle medlemmer i klubben, fra nybegynner til elite.

Kompistrening

Tilpasses din vennegjeng
Grupper fra 4-10 personer
Alle nivåer og aldre
Pris avhengig av antall og antall treninger

Øktene vil være delt inn i fokusområder. Nærspill, putting, jernspill, driver og spillstrategi.

Har du spørsmål om treningen så kan du ta kontakt med Joachim på mail joachim@haugergolf.no eller på telefon 926 33 103.