Damer

Hei alle damemedlemmer!
Damegruppa på Hauger ønsker å være et hyggelig samlingspunkt for klubbens damer uansett alder og handikap.
Vi spiller uformelle turneringer bestående av 9 hull på onsdager, både formiddag og ettermiddag.
Påmelding i golfbox fra gang til gang.
Etter både vår- og høstsesongen møtes vi til en felles avslutning i klubbhuset med sosialt samvær og premieutdeling.

Damegruppa organiserer også hver vår en golftur til Sverige.
En helg med golf og hyggelig lag!

Program for sesongen finner dere til høyre under fanen "Program damedag". Denne er oppdatert til enhver tid med spilleform og annet.
Vi ønsker at flere damer skal komme med i vår fine gruppe, så oppfordrer alle nye damer til å være med på våre uhøytidelige turneringer.

Hjertelig velkommen til oss!