Golfbutikken

Hauger Golfshop

Velkommen til vår velutstyret golfshop på Hauger Golfklubb.

Våre åpningstider i julen er:
Lørdag 9 og søndag 10 desember: 1100 - 1500
Lørdag 16 og søndag 17 desember: 1100 - 1500

Vi kan også nås i administrasjonens åpningstider.

Kontakt oss på: 924 40 888

I 2023 jobber vi med følgende leverandører: Callaway, Footjoy, Titleist, Taylor Made, Galvin Green, Abacus, Original Penguin, Puma, Cobra, Oakley, Ogio, Ping, Big Max, Click gear, Powakaddy, Bushnell, Garmin og Røhnisch.

Finner du ikke det du leter etter hjelper vi deg gjerne med å bestille!
I golfshoppen hjelper vi deg også med å booke starttider, bekrefter deg ved ankomst og hjelper deg med scorekort.
Har du spørsmål om medlemskap eller ønsker mer informasjon om klubben er det også bare å komme innom.

Vi er en del av Golfstore kjeden som har 300 butikker i hele Europa - se vår hjemmeside hos Golfstore her!